Alenka: „Mohla bys mi prosím říct, kudy bych měla jít?“
"To záleží na tom, kam chceš dojít," řekl kočka Šklíba.
„Na tom mi ani moc nezáleží,“ Alenka na to.
„Pak ani nezáleží na tom, jakou cestou půjdeš,“ řekla kočka Šklíba.
© Alenka v říši divů

Strategické plánování a poradenství


Co nabízím

  • přípravu a vedení (facilitaci) strategického plánování
  • přípravu a vedení (facilitaci) fundraisingového plánování
  • poradenství v oblasti managementu, organizačního rozvoje a personalistiky

 

Jak to funguje a co to stojí

Příprava a vedení (facilitace) strategického/fundraisingového plánování

  • Na základě domluvy a analýzy vašich potřeb navrhnu proces (program) a metody plánování, postarám se o jeho vedení (facilitaci), zajistím sestavení výstupů a poradním jak plán vyhodnocovat a aktualizovat; garantuji konkrétní výstupy.
  • Vás to celé povětšinou stojí 45.000 – 65.000,- za kompletní plánování v českém jazyce (včetně přípravných schůzek, sestavení programu, vedení plánovacích setkání a zpracování výstupů v českém jazyce) za plánování s jedním facilitátorem. V případě, že proces bude vyžadovat účast dvou facilitátorů, může být finanční náročnost o něco vyšší. Ale vše záleží na složitosti a délce procesu, velikosti organizace apod., cena je tedy orientační a může se lišit. Takže prostě vše záleží na domluvě :).

Co se mého přístupu (nejen) ke strategickému plánování týče, doporučuji poslechnout podcastový rozhovor, kde jsem proces plánování docela detailně popsal.

 

Poradenství v oblasti managementu, organizačního rozvoje a personalistiky

  • Pomůžu sestavit analýzu potřeb a navrhnu konkrétní řešení, poradím konkrétní postupy a metody.
  • Vás to stojí 2.200,- (za první 1-2 hodiny) a dále pak po 1.450,- za každou další hodinu mé práce a veškerých zkušeností, které jsem připraven vám předat. Uvedené ceny se týkají konzultací on-line. Nejčastěji používám Google Meet, ale jsem schopen se přizpůsobit v podstatě jakýmkoliv platformám.

V případě, že preferujete prezenční off-line formu, stojí první schůzka (bez ohledu na délku, maximálně však 2 hodiny) 3.500,- a dále 1.850,- za hodinu mé práce. K tomu je potřeba připočítat cestovní náhrady (čas na cestě + samotné cestovné), které je v případě práce mimo Brno do vzdálenosti 200 Km 2.500,- (tam i zpět) a nad tuto vzdálenost 3.500,- (tam i zpět). V případě dlouhodobější spolupráce je možné se domluvit individuálně. Víkendový čas je vzácný, proto je nutné v sobotu a neděli připočítat 25 %.

V případě, že se jedná o skupinovou facilitaci, vyjde to na 2.000,- za hodinu.

Co se cen týče a zdají se vám moc nebo málo, mrkněte prosím na můj blog.

Ceny i tematické oblasti jsou orientační a vždy záleží na konkrétní situaci a vašich potřebách možnostech.

A protože nejsem Brouk Pytlík, tak vás v případě specifických potřeb ochotně propojím s dalšími experty.

Petr Machálek



E-mail: petr.machalek@gmail.com
Telefon: 777 308 113

Publikace zdarma

Zadejte svůj e-mail a přijde vám odkaz na bezplatné stažení publikace Základy fundraisingu a projektového managementu, kterou jsem sepsal společně s kolegyní Jitkou Nesrstovou pro Masarykovu univerzitu.